Reklamace a odstoupení
Tento formulář slouží k nahlášení reklamace, odstoupení od smlouvy nebo jiného požadavku souvisejícího s již zakoupeným zbožím.
Jak postupovat:
-
Vyplňte pečlivě formulář níže – zejména detailně popište problém, který se zbožím nastal, a uveďte vaše kontaktní údaje.
-
Po odeslání formuláře prosím vyčkejte až 48 hodin na naši odpověď.
-
Náš tým vás kontaktuje e-mailem a poskytne vám podklady a postup k dalšímu řešení.
Důležité upozornění:
-
Neposílejte zboží zpět bez našich pokynů! Správnou adresu a postup obdržíte od nás po vyhodnocení formuláře.
-
Pro rychlé a bezproblémové vyřízení žádáme o přesné vyplnění všech údajů, zejména e-mailu a bankovního spojení (v případě vrácení peněz).
Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.
Podmínky vrácení zboží (odstoupení od smlouvy)
Jako spotřebitel máte právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží.
Odstoupení můžete podat prostřednictvím tohoto formuláře nebo jiným jednoznačným prohlášením (e-mailem nebo poštou).
Zboží je nutné zaslat zpět do 14 dnů od odeslání odstoupení na adresu uvedenou v kontaktech e-shopu nebo v potvrzení objednávky.
Náklady na vrácení zboží k nám hradíte vy, pokud k odstoupení nedošlo z důvodu našeho pochybení.
Vracíme cenu zboží včetně původního poštovného (maximálně však ve výši nejlevnějšího námi nabízeného způsobu doručení). Peníze vracíme do 14 dnů od odstoupení, nejdříve však po obdržení vráceného zboží nebo po doložení jeho odeslání.
Zboží prosím vracejte čisté a pokud možno v původním obalu.
Reklamační podmínky (práva z vadného plnění)
Pokud má zboží vadu, máte právo na reklamaci.
Reklamaci můžete uplatnit prostřednictvím tohoto formuláře, e-mailem nebo poštou. Do popisu prosím uveďte, jak se vada projevuje a jaký způsob řešení požadujete (oprava, výměna, sleva, odstoupení od smlouvy).
K vyřízení reklamace je vhodné přiložit doklad o koupi (faktura nebo potvrzení objednávky).
Máte právo zejména na:
-
opravu zboží, nebo
-
výměnu za nové (pokud je to možné), nebo
-
přiměřenou slevu z ceny, nebo
-
odstoupení od smlouvy, pokud je vada podstatná, opakovaná nebo neodstranitelná.
Reklamaci vyřizujeme bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se nedohodneme jinak.
V případě oprávněné reklamace máte nárok na náhradu účelně vynaložených nákladů (například poštovného), které doložíte.
Práva z vadného plnění se nevztahují na vady vzniklé:
-
běžným opotřebením,
-
nesprávným používáním,
-
mechanickým poškozením,
-
nebo neodborným zásahem.
